ΜΑΡΙΝΑ

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με απόφασή του το 2014 έδωσε το πράσινο φως για
τον θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό (EC, 2014). Πλέον, οι στρατηγικές ολοκληρωμένης διαχείρισης των
παράκτιων ζωνών, και τα
θαλάσσια χωροταξικά σχέδια θα έπρεπε μέχρι το 2017 να έχουν εφαρμοστεί, για να
διευκολύνουν τη συνύπαρξη και την αποφυγή των συγκρούσεων μεταξύ των
ανταγωνιστικών θαλάσσιων και παράκτιων δραστηριοτήτων. Σήμερα είναι η ευκαιρία να δρομολογηθεί το θέμα της μαρίνας Αλεξανδρούπολης.
Εμεις ως ιστιοπλόοι που χρησιμοποιούμε το λιμάνι χειμώνα-καλοκαίρι με τα σκάφη ανοιχτής θαλάσσης του Ναυτικού Ομίλου Αλεξανδρούπολης, έχουμε το δικαίωμα να ονειρευόμαστε και να απαιτούμε την υλοποίηση αυτού του έργου μακρυά από πολιτικά παιχνίδια και συμφέροντα. Γνωρίζουμε ότι έχουν γίνει συζητήσεις και σχεδιασμοί στο παρελθόν ωστόσο ακόμη και σήμερα που γράφονται αυτές οι γραμμές, ο Πλοηγός (Tο βιβλίο-οδηγός που διαθέτουν όλα τα σκάφη αναψυχής και αποτελεί το ευαγγέλιο του yachting) γράφει χαρακτηριστικά για το λιμάνι Αλεξανδρούπολης:
"Υπάρχει λίγος χώρος για φιλοξενούμενα σκάφη και πιθανόν να χρειαστεί να διαπραγματευτείτε μια θέση πρόσδεσης με τους ντόπιους..."
"Υπάρχει λίγος χώρος για φιλοξενούμενα σκάφη και πιθανόν να χρειαστεί να διαπραγματευτείτε μια θέση πρόσδεσης με τους ντόπιους..."
Έτσι λοιπόν η εταιρεία Κατράδης και ο υπεύθυνος λιμενικών έργων της εταιρείας Παντελής Μπιρμπίλης, μας βοήθησε αφιλοκερδώς στον αρχικό σχεδιασμό της μαρίνας. Με περίπου 90 θέσεις σκαφών έως 50 πόδια και 60 θέσεις σκαφών 20 πόδων, με διπλό σταθμό ανεφοδιασμού καυσίμων (σκαφών και αυτοκινήτων), με καταστήματα και χώρους εξυπηρέτησης των πληρωμάτων, η μαρίνα Αλεξανδρούπολης μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης και μοχλό τουριστικής ανάπτυξης για την περιοχή μας.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιό σας εδώ